Thank God I Found U , and My Hdd And BB back . (;

NURUL NADIA KAMARUZAMAN
LIYANA IZWIN KHALID
FATIN NURASHIKIN ARIF
'IZZATI IDRIS
DIANA ATIQAH ZAINAL


aku ada kawan ,
yang sanggup meredah hujan .
semata-mata untuk tolong aku .
thank you thank thank you very much .

sumpah tak tau nak ckp apa .
THANK YOU lah lagi .
and of course , i love you guys .
eh you guys ? haha :)

You all mmg kawan sedih dan kawan gembira ai , aww .
God bless you all ,

LOVE ,
nancy .

am I ?

it's 1:50 am .
and i am ,

ROUGH AT HEART .

and don't worry I am not telling lies .

hihi lagi .

sorRieE~~~weyh~~dIz sEm akEw giLer bZi kowt~~~~
huRrm~~~~akewh iNAt cKunK bareew boolAn Feb weYh~~~
NgoKz GileRh kAn aKqUH???
SowIe EyH CaYunKz ~~~~ ePe BErrRDaE~~
TarK SmPAt Beli PwEzeN TowK KamOo~~~~~~^-----^




Agak - agaknya lah kan ,
berapa lama Si Malaun ni taip comment ni ?

nanancy.



NANCY SPUNGEN

hi!

sekarang musim exam .
dan yes ,
sekarang musim guinea pig .

aku geli , ok bye .

Kriteria Jejaka Idamanku , Wow !












bila pegang kucing ,


rupa hodoh , tidur ternganga , mata tiga , kaki capik , pipi besar sebelah ,
semua aku nampak cute .

Cute Boys With Cats buat aku jadi sasau .

bye !

boo you , moron !

i feel like crying ,
but then again why would i cry for you ?

# next

jarang-jarang aku rasa macam ni .
tapi hari ni aku rasa aku loser .

shit !

#61

sambung tesis !
no .



study utk final/hidup !
no .



assignment yang menggunung !
no .



basuh kain !
no .



kemas lah apa-apa !
no .



pergi main lah !
yahoo .



apa ni , sampai bila ?
bila-bila kot .

#1


agaknya lah kan ,



siapa kahwin dulu ?
eeew

haha tak la ,
bukan itu nak tanya .



agak-agaknya ,
lepas grad kita jumpa lagi ke ?


:( :( :(


oh , simektok hilang dalam gambar ni .

#2006

wow , two entries in a day .
maksudnya ?








I wish ,
for this night-time to last for a lifetime .





u nightwish , i nightwish , too . we are sooo one lah .

#74

sebenarnya ,

aku excited tunggu kau update status di Facebook kau .
sbb apa ?
aku suka kau sumpah seranah orang-orang lain .
mmg yang fuck , yang shithead , yang bodoh ,
itu semua orang lain , dan bukan kau .
aku suka tengok kau menggila tak tentu pasal .

as if lah semua orang jeles-jeles dkt kau .
aku pelik lah , mcmana kau hidup dgn membenci ramai sgt orang ?
mcmana ha ? mcmana ha ? mcmana ha ?
ajar lah sikit cik adik manis bertudung litup tapi kdg-kdg keluar dgn boyfy kalah Maria Ozawa ?
eeerrrk ,

pffft .


cpt la update stat via i-phone kau tu , cpt la , cpt la , cpt la ,
love you sgt-sgt ok .

Timbuktu.

"If you plugged your nose and your mouth while you sneezed,
would it come out of your ears or would your head explode?"

Whatever happened to the handshake?


life's too short to mourn.
SO MOVE ON!