http://thebananafritters.blogspot.com
FR?sayam mum tu ke?auuuw~jap. japnape nama yg SORANG tu je yang all-caps-lock? hahahahaha
sumpah! nak honeymoon di situ!
ti:FRENZ LA MONKEY.ahahah.uits.berbaur DENGKI disitu.ti jgn sentap.aku nda akan merampasnye dr kaw bhaaa.;Dcrot:Japan lg best la crott.sure wife-to-be kamu lg happy.:p
tak nak. rasanya nak pergi paris.nak ikut?
wah itu lg best!ennaaakkk.ennnaaakkk!jowhowm!
yo la frenz kaw!asal ekau tinggal "E"???lalalala..ingat aku nda tau?hahaha..fr+nz curry house wangsa maju.haha
haha.faten ko nda payah bising2 bhaaa.tau la kaw jeles.eh.ape la karam aku tga buat bha.ahah!ye ar nak letak E nnt tak muat frame camera dong yang.apa daaaaaaaaaa.
nanaholiday situ!jom!
xnak kot.bulan 7 fieldwork daku ke sana lg.xmau byk2 kali.kite ke malibu meh?ehe
ndot...aku jumpe byk cicak kat pic 1 tu kat perhentian....cm comel jer weyh...bsar...rase nak bwat pet collection seyh!
hotak la.dah la besar.gemuk.eeee.bunyik dy kaw dgr?sumpah geli.cube bygkan tahi dy besar mana?eeeeew.
lawa la kau grab those pix!clap! clap!gne digital cam je kn?pandai kau edit.lawa2!aku nk promote blog kau.hehe:)
haha.beel.hp camera aja.lol xx.=D
Post a Comment
13 comments:
FR?
sayam mum tu ke?
auuuw~
jap. jap
nape nama yg SORANG tu je yang
all-caps-lock?
hahahahaha
sumpah! nak honeymoon di situ!
ti:
FRENZ LA MONKEY.
ahahah.
uits.berbaur DENGKI disitu.
ti jgn sentap.
aku nda akan merampasnye dr kaw bhaaa.;D
crot:
Japan lg best la crott.
sure wife-to-be kamu lg happy.
:p
tak nak. rasanya nak pergi paris.
nak ikut?
wah itu lg best!
ennaaakkk.ennnaaakkk!
jowhowm!
yo la frenz kaw!asal ekau tinggal "E"???lalalala..
ingat aku nda tau?hahaha..
fr+nz curry house wangsa maju.haha
haha.
faten ko nda payah bising2 bhaaa.
tau la kaw jeles.
eh.ape la karam aku tga buat bha.
ahah!
ye ar nak letak E nnt tak muat frame camera dong yang.
apa daaaaaaaaaa.
nana
holiday situ!
jom!
xnak kot.bulan 7 fieldwork daku ke sana lg.xmau byk2 kali.
kite ke malibu meh?
ehe
ndot...aku jumpe byk cicak kat pic 1 tu kat perhentian....cm comel jer weyh...bsar...rase nak bwat pet collection seyh!
hotak la.
dah la besar.
gemuk.eeee.
bunyik dy kaw dgr?
sumpah geli.
cube bygkan tahi dy besar mana?
eeeeew.
lawa la kau grab those pix!
clap! clap!
gne digital cam je kn?
pandai kau edit.lawa2!
aku nk promote blog kau.hehe
:)
haha.beel.
hp camera aja.
lol xx.
=D
Post a Comment