one zero.

























mari sini nona.


13 comments:

♥ lurveinme ♥ said...

FR?
sayam mum tu ke?
auuuw~

jap. jap
nape nama yg SORANG tu je yang
all-caps-lock?
hahahahaha

Z.A said...

sumpah! nak honeymoon di situ!

Nancy said...

ti:
FRENZ LA MONKEY.
ahahah.
uits.berbaur DENGKI disitu.
ti jgn sentap.
aku nda akan merampasnye dr kaw bhaaa.;D

crot:
Japan lg best la crott.
sure wife-to-be kamu lg happy.
:p

Z.A said...

tak nak. rasanya nak pergi paris.
nak ikut?

Nancy said...

wah itu lg best!
ennaaakkk.ennnaaakkk!

jowhowm!

Unknown said...

yo la frenz kaw!asal ekau tinggal "E"???lalalala..
ingat aku nda tau?hahaha..
fr+nz curry house wangsa maju.haha

Nancy said...

haha.
faten ko nda payah bising2 bhaaa.
tau la kaw jeles.
eh.ape la karam aku tga buat bha.
ahah!
ye ar nak letak E nnt tak muat frame camera dong yang.
apa daaaaaaaaaa.

nuridrin said...

nana
holiday situ!
jom!

Nancy said...

xnak kot.bulan 7 fieldwork daku ke sana lg.xmau byk2 kali.
kite ke malibu meh?
ehe

miss capricorn said...

ndot...aku jumpe byk cicak kat pic 1 tu kat perhentian....cm comel jer weyh...bsar...rase nak bwat pet collection seyh!

Nancy said...

hotak la.
dah la besar.
gemuk.eeee.
bunyik dy kaw dgr?
sumpah geli.
cube bygkan tahi dy besar mana?
eeeeew.

nabilah saraf said...

lawa la kau grab those pix!
clap! clap!
gne digital cam je kn?
pandai kau edit.lawa2!

aku nk promote blog kau.hehe

:)

Nancy said...

haha.beel.
hp camera aja.
lol xx.


=D