http://thebananafritters.blogspot.com
Hey baby!
hahaha.hye babyyyyy!
yes!kembali tepat pada masa!lekassssssssss~sebelum aku miserable tanpa kisah2 dari kaw!
aha!baby #1 ku si idrinnnnn.rindu-rindu!muahhhhhhhhhhhhhhhhh.;p
Hey! Aku baby yang ke berapa?
ahaha.kamu mau yang keberapa?lol.siotan.jowm kita g bully popai sama2.aha
na. haha. ingat dah terkubur dah blog masam ni. hahaha. jk!chantek kan header i. sila jeles!kalau nak i buatkan, satu huruf $5 je. n cartoon tu $5.50. hahahahaha. x mahal pun!
kuang asam kaw masam!ahahaha.ti.takkan nak berkira ngan i kot.habes madu sepah dibuang ah?akakakaka.smpi aty u!
aku bru jek ingt nk wat knduri arwah utk blog ko..hahahaha..
Post a Comment
9 comments:
Hey baby!
hahaha.hye babyyyyy!
yes!
kembali tepat pada masa!
lekassssssssss~
sebelum aku miserable tanpa kisah2 dari kaw!
aha!baby #1 ku si idrinnnnn.
rindu-rindu!
muahhhhhhhhhhhhhhhhh.;p
Hey! Aku baby yang ke berapa?
ahaha.kamu mau yang keberapa?lol.
siotan.jowm kita g bully popai sama2.aha
na. haha. ingat dah terkubur dah blog masam ni. hahaha. jk!
chantek kan header i. sila jeles!
kalau nak i buatkan, satu huruf $5 je. n cartoon tu $5.50. hahahahaha. x mahal pun!
kuang asam kaw masam!
ahahaha.
ti.takkan nak berkira ngan i kot.
habes madu sepah dibuang ah?
akakakaka.
smpi aty u!
aku bru jek ingt nk wat knduri arwah utk blog ko..
hahahaha..
Post a Comment